کرم ویتامینه دور چشم و صورت هویج برینگ گرین کاروت

۵ بازديد

معرفی کرم ویتامینه دور چشم و صورت هویج برینگ گرین کاروت

این کرم دور چشم و صورت ویتامینه سرشار از بتاکاروتن، ویتامین B·C·E، A فیبرهای غذایی موجود در هویج که اغلب «پادشاه سبزیجات ریشه‌دار» نامیده می‌شود، به چرخه پوست شما کمک می‌کند و آن را نرم و صاف نگه می‌دارد.
 در تنظیم رنگ ناهموار پوست و کاهش لکه های تیره دور چشم بسیار موثر است.
این محصول با داشتن ویتامینهای موثر توانایی تقویت سد محافظتی پوستی مارا دارد و سبب میشود،سد محافظتی آسیب دیده نیز ترمیم شود و پوست بار دیگر حال خوب خود را تجربه کند،به دلیل داشتن ترکیبات مغذی و ضدپیری ، این محصول می تواند هم بر کاهش عمق خطوط پوست تاثیر داشته باشد و هم در افزایش مقاومت پوستی.
با آدنوزین، رتینیل پالمیتات، کلاژن، سد پوستی را تقویت کرده و خطوط ریز را کاهش می دهد و سبب کاهش عمق خطوط میشود.ترکیباتی که نام برده شد سبب افزایش فعالیت سلولهای جوانساز پوستی و همین طور افزایش میزان تولید کلاژن و الاستین میشود و سبب میشود تا پوست شما ، الاستیسیته و کشسانی بیشتری داشته باشد، کرم ویتامینه برینگ گرین همچنین دارای کلاژن و پپتاید ‌و آربوتین و پانتوله و مجموعه ای از ترکیبات مغذی برای افزایش استحکام و الاستیسیته پوست و پُرکردن و از بین بردن چین و چروک‌ ها می‌باشد.
این کرم دور چشم و صورت حاوی موادی مانند نیاسینامید، ترانگزامیک اسید و آب هویج است که به پوست شادابی می بخشد،این ترکیبات دارای اثرات ضدلکی فراوانی هستند،طبق ازمایشات و مقالات در مدت زمان مصرف میتوانند شدت لک را بسیار کاهش دهند و سبب کاهش سایز و عمق لکها شوند.

روش استفاده از کرم دور چشم کاروت

تمیز کردن پوست: قبل از استفاده از محصول، پوست حول چشم را با آب گرم و شستشوی مناسب تمیز کنید. یک مقدار کمی از محصول را با لمس‌کردن به آرامی به ناحیه پوست حول چشم اعمال کنید. با حرکات آرام و دورانی، محصول را در پوست جذب کنید. از انگشتان نشان و انگشت‌اندام‌ها برای ماساژ استفاده کنید. بهتر است این محصول را علاوه بر صبح‌ها، شب نیز استفاده کنید تا ترکیبات آن طی شب به پوست نفوذ کنند و نتایج بهتری به دست آید.

قبل از استفاده از هر محصولی، پوست خود را تمیز کنید تا تاثیرات بهتری بر روی پوست داشته باشد.
در صورت بروز حساسیت یا ایجاد تحریک بر روی پوست، استفاده را متوقف کنید و به پزشک مراجعه کنید.

کرم ویتامینه دور چشم و صورت هویج برینگ گرین کاروت حجم 30 میل Bring Green Carrot Vita Eye Cream & Face

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.