کرم سوسپانسیون ویتامین سی اوردینری

۱۱ بازديد

کرم ویتامین سی ۲۳% و هیالورونیک اسید ۲% اوردینری با حجم 30 میلی لیتر و ساخت کشور کانادا یک سوسپانسیون پایدار و غنی از ویتامین C و آنتی اکسیدان می باشد. در فرمولاسیون این محصول از 23 درصد آسکوربیک اسید یا ویتامین C خالص و همچنین 2 درصد هیالورونیک اسید استفاده شده است. این سوسپانسیون پوست را رطوبت رسانی کرده و تاثیر چشمگیری در کاهش علائم پیری و خطوط ریز پوست دارد. کرم ویتامین سی Vitamin C Suspension 23% + HA Spheres 2% اردینری به بهبود لک و تیرگی های پوستی کمک کرده و پوست را روشن و درخشان می کند. این محصول برای انواع پوست‌ مناسب بوده و موجب بهبود ناهمواری ها و صاف و یکدست شدن پوست می شود.


کرم ویتامین سی 23% + هیالورونیک اسید 2% اوردینری The Ordinary Vitamin C Suspension 23% + HA Spheres 2%

توضیحات تکمیلی سوسپانسیون ویتامین سی 23% + هیالورونیک اسید 2% اردینری

کرم ویتامین C ۲۳% و هیالورونیک اسید ۲% اوردینری یک کرم روشن کننده پوست است که خاصیت ضد لک و ضد پیری دارد. این کرم فاقد سیلیکون بوده و به جذب بیشتر ویتامین سی توسط پوست کمک می کند. همچنین بر پایه‌ی آب نبوده و بافت آن غلیظ تر و سنگین ‌تر از سرم‌ ها است. کرم ضد لک ویتامین سی ۲۳% و هیالورونیک اسید ۲% The Ordinary سبب افزایش لطافت و شفافیت پوست شده و پوست های خسته و کدر را شاداب می کند. کرم ویتامینC  اوردینری دارای فرمولاسیون گیاهی و وگان می باشد. این محصول بدون استفاده از مواد مضر شیمیایی مانند پارابن، سولفات، الکل، سیلیکون، گلوتن، فتالات، روغن و عطر فرموله شده است. این کرم تست حیوانی نیز ندارد.

در بهترین پانسیون‌های تهران، قوانین و شرایط مختلفی برای عضویت و استفاده وجود دارند. این پانسیون‌ها ممکن است محدودیت‌ها یا الزامات مختلفی داشته باشند که معمولاً براساس سن، وضعیت تأهل، و نیازهای مالی متغیرند. بهترین پانسیون تهران هرکدام ممکن است قوانین مربوط به میزان حقوق بازنشستگی، مدت زمان ورود به بازنشستگی، سطح خدمت و شرایط ویژه برای استفاده از امکانات اضافی می‌توانند متفاوت باشند.

همچنین، پانسیون‌های مختلف ممکن است شرایط سرمایه‌گذاری و انتقال حقوق بازنشستگی را نیز مشخص کنند. از دیدگاه مالی، هزینه عضویت و میزان سرمایه‌گذاری در پانسیون نیز مهم است و قوانین مربوط به این بخش نیز باید در نظر گرفته شوند. بهتر است قبل از عضویت، شرایط و قوانین مربوط به هر پانسیون را به دقت مطالعه کنید تا با توجه به نیازها و اولویت‌های خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.